måndag 23 mars 2009

Nya länktips.

Har lagt till en helt ny länklista. Är intressant att följa andra lags supportrar och hur dom tänker kring det vi alla lever med - hockey. En bubblare på denna lista av hockeybloggar är förstås JämtLeksing. Var kluven till det länge att ta in honom men eftersom han tydligen blivit utnämnd av LIF som den bästa Leksandsbloggen så anser jag honom kvalificerad.

FBK har intressanta grabbar i sina led som jag anser är värda att få lite blickar på sig. FBKs senaste kaostifo var något utav det bästa och det värsta som skett i en hockeyhall. Grabbarna i CFC är värda att följa upp.

Johan, Mrmadhawk, är en stor etablerad hockeybloggare från Skåne med ett enormt kunskapsregister. Värt att läsa då han inte bara bloggar om Malmö.

Våra gulsvarta bloggare behöver ingen närmare presentation. Gurkolle levererar kloka och intelligenta ord om Gulsvart i en helt klart läsvärd blogg. Håkkyblåggen, som gått lite på pumpen nu när skribenten fått skrivtorka, men den är förövrigt läsvärd när den tågar på som bäst och levererar insides från VIK - familjen. Besök gärna ultras nya hemsida på wordpress. Finns under rubriken Gulsvarta länkar.

Själv fortsätter jag på blogspot ett tag till. Har till och från funderat på att flytta verksamheten till wordpress men har kommit underfund med att jag först måste investera i ett fotoshop - program. Om det är någon som vill sälja sitt begagnat så är det bara att höra av sig till mig.

Godnatt.

Inga kommentarer: