torsdag 3 december 2009

Nyheter från support! (om ni ej redan sett det.)

Foto: MIG! Så det så.

Jag hade en tanke inför kvällningen igår. Konserten med Lars Winnerbäck skulle bli sådär magisk som jag hoppades på samt att VIK, som en delikat grädde på moset, tog tre poäng av östkustgrabbarna. En hel del VIKare var på plats i den där "tågarenan", eller Västeråshallen som jag vant vill kalla bygget. Västerås är ingen stor stad på det sättet.


Eftersom detta är en VIKfans blogg så ska jag inte stirra mig blind på konserten som förövrigt var mycket bra men med för många nyare sånger som gjorde publiken oengagerade och stillastående. Nej, idag ska jag göra det som jag sannerligen inte fått chansen att göra många gånger den här säsongen. Hylla VIK.

BRA JOBBAT GULSVART.

Glöm inte att boka er till Leksand imorgon. Support behöver nog några bokningar till annars blir denna resa inställd den med. Glöm heller inte den delikata nyheten som kommit upp på supports hemsida. Gå in där och se efter vad det kan vara.

...
Nästa inlägg.
Jag ska besvara Bosse, The Eagle, Wallin med samma medel som honom själv.
Kommer inom kort.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjenare!
Hoppas på bra mycket folk mot Leksand! Önskar att det blir som premiären, vilket jävla liv det var då!
Hoppas du filmar matchen om det blir bra stämning, börjar bli lite tråkigt på youtube, hehe!

Nu krossar vi Almtuna och kör på fullsatt rocklunda mot Leksand.

Föresten, hur många leksandfans tror du kommer?

-hängiven gulsvart- sa...

Tjena anonym. Klart jag filmar om det blir ös. =) Hur Leksand kommer resa vet jag inte men det brukar ju vara en buss och sen en jävla massa kolbäcksleksingar. =)

Jag kan ju höra efter annars om inte Dalastark själv hittar hit och kan svara dig.