fredag 18 september 2009

Viktig fråga om invasion Örebro

Jag fick en fråga från en anonym som rör samtliga som har anmält sig, funderar på att anmäla sig eller funderar på att åka bil till Örebro den 16 Oktober:

Anonym.
Lite Off-topic här;
Har nu sett att många köper matchbiljetter till Örebro, vi som åker buss behöver vi gör det?
Oerhört tacksam för svar!

Svar Nej.
Eftersom detta är en officiell supporterresa så har dess antal i förväg anmälts till Örebros säk.avdelning som i sin tur ser till så att alla som åker med på resan är garanterade en plats i hallen. Så fungerar det och så bör det fungera också nu. Behöver vi mer plats än vanligt så ordnar Örebro det så att vi får en plats där vi kan klämma in oss så att alla får plats samtidigt som säkerheten i arenan upprätthålls.

Så nej, du ska inte behöva köpa förköp om du är med på den officiella bussresan. Därför uppmanar jag alla som inte vill krångla till det med förköp hit och dit att anmäla sig på bussen. Då har du en garanterad plats i hallen.
Bra att du ställde frågan för svaret är viktigt att alla vet.
Boka bussen - slipp oro för att inte komma in.

Ställ gärna fler frågor om ni undrar över någonting. Alltid bättre att fråga. Jag har svar på det mesta och det jag inte kan svara på skickar jag vidare i systemet till någon annan av grabbarna i VHS-styrelse. Så fråga på.

Inga kommentarer: