tisdag 22 september 2009

Bilder Almtuna borta.

En utav grabbarna Ultras snyggaste banderoller, enligt mig.
....

Konstant flaggviftning genom hela matchen. När vi sjöng sjöng vi riktigt bra med fina ljudtoppar.
....

Bara sååå omoget. Förövrigt ingen lyckad kväll för herrn. Först förlust för hans älskade Gulsvart. Sen när hungern slog till på hemvägen så valde han den burgare som såg mumsigast och störst ut på bild. Men i verkligheten såg den bara liksom.. platt ut.
....

Media var nyfiken på klacken idag. Vad som sades har jag ingen aning om. Vem killen med kameran är vet jag inte heller. Tog bara en bild för att föreviga detta ögonblick. Dagens höjdpunkt inne i arenan och då kan ni börja tänka er vilket skit det var på isen idag.

4 kommentarer:

Torcel sa...

"Konstant flaggviftning genom hela matchen."

Nu tog du i lite va?

-hängiven gulsvart- sa...

Nej. Dom som hade flaggor viftade med dom hela matchen. Så nej, ledsen. Tog inte i.

Torcel sa...

Haha, nej verkligen inte. Var själv där och bevittna matchen så kan gott och väl säga att så var det inte. Såg du det själv eller har dina mytomaner till vänner berättat det?

-hängiven gulsvart- sa...

jag hade själv en flagga stundtals och yes jag var där. Det borde ju ha framkommit av inlägget. Nu sätter vi stopp. Ingen idé.