söndag 23 augusti 2009

Ultrasfesten grymmast denna vecka.


Bloggen listar veckan som gott.
Topp tre.

Ultrasfesten på Köket.
Gulsvart Ultras festade loss på köket tillsammans med Kloten support och deras ultrasgäng. Det var en grymt trevlig kväll med ett härligt internationellt utbyte i läktarkultur. Vi festade, drack och samtalade. Vissa bytte halsdukar och försökte lära varandra sina sånger. Det bästa var när vi alla, tillsammans med schweizarna skanderade, hata hata hata Örebro. Det är kärlek banne mig.

VIK-Timrå.
Farten, viljan, uppoffringarna, det är de man vill minnas från denna match. Stundtals såg det riktigt bra ut och Timrå uppträdde skakat.

Christoffer Udd.
Alla talar om denna Udd och varför ska jag vara sämre. VIK har plockat fram ytterligare en talangfull junior. VIKs talangverkstad verkar aldrig sina på talanger vilket tyder på att VIK verkligen tar juniorerna på största möjliga allvar. Jag satt och samtalade med en god vän i fredags kväll innan Ultrasfesten och han påstod att VIKs juniorverksamhet måste vara en utav dom bästa i Sverige. Jag är beredd att hålla med.

Veckans botten.
Att Köket bara hade öppet till 01.00 samt att min kamera fortfarande är trasig. Någon med bilder från i Fredags får gärna skicka över dessa på vikfans@hotmail.com
Tack på förhand. En kamera skall dock inhandlas så snabbt som möjligt.

Inga kommentarer: