onsdag 13 januari 2010

Mycket goda nyheter.

Det är snart dags att hylla Sune för sina insatser i VIK. Enligt en källa som jag valt att vara anonym planeras det för att Kung Sune ska få plats på läktaren under matchen mot Borås.

Jag hoppas att klubben planerar att hylla Sune på ett riktigt hedervärt sätt/.../ Det var länge sen nu han stod i båset och det är dags att han tackas av ordentligt.

"vi håller på att planera ett besök av Sune till matchen mot Borås. Jag tror det går att lösa de praktiska detaljerna, rullstol m.m., så att han kan sitta på pressläktaren."


Mycket goda nyheter. Anledningen till anonymiseringen är att jag i förväg inte frågat personen om delar av våran mejlkonversation kan offentliggöras.Vilket leder till anonymisering för att inte trampa någon på tårna.

Vidare hoppas vi på tre pinnar ikväll. Det blir sittandes vid swehockeys liverapportering och svära som vanligt. Ingen sambo hemma så då kommer nog väggarna eka här hemma av mina avgrundsvrål.Frustration eller glädje,
vi får se.
Må gott.

1 kommentar:

Anonym sa...

Bara "Kungen" blir hyllad blir åtminstone jag glad. Finns inte någon annan inom VIK som kämpat på som Sune gjort i alla dessa år. Heder åt honom