onsdag 10 juni 2009

Eklund frisk från ovanlig sjukdom.

Bloggen hade hört rykten om att våran klubbchef, Anders Eklund, låg sjuk och att det var ganska illa. Hur illa visste ingen. Bloggen blev orolig och slängde iväg ett mejl.

hur mår du? Det ryktas om att du har varit sjuk.
Jag har legat på sjukhus pga något så ovanligt som Natriumbrist. Det var ganska illa och jag låg 3 dagar på IVA och 3 dagar på medicinavdelning. Idag mår jag bra men vet fortfarande inte vad det hela berodde på. En hel del prover som tagits har läkarna inte fått svar på än. Jag jobbar ca 75% den här veckan.

Vad önskar du dig mest av allt just nu?
Jag hoppas att jag har en frisk kropp och att VIK ligger topp tre under hela säsongen och att vi gör en riktigt bra kvalserie.

Bloggen önskar givetvis Anders Eklund positiva svar på sina prover samt att detta bara var en slumpartad engångsföreteelse. Hockey är hockey, hälsan är alltid hälsan. Anders Eklund är en omtyckt person och en bra människa att ha att göra med och det är alltid tråkigt när sådant här drabbar "the good guys."

Inga kommentarer: