måndag 6 april 2009

I brist på annat..avd:Skitsur.

Sitter just nu klockan tre på morgonen och ler åt att mitt aprilskämt om Curre Lundmark togs emot med minst sagt vassa taggar av vissa. Citatet i sig som skrevs vid tillfället är ju bara det roligt nog. Avd: Skitsur.

"Folk som smsar och kläcker ur sig att Lidas är klar för gulsvart kl 06.04 på morgonen eller bloggare som skriver att reliken Curre Lundmark skulle vara klar som tränare för VIK är fan inte alls roligt, det är bara irriterande. Grejen är att dagens aprilskämt måste vara realistiska, fatta det någon gång. Särskilt hockeyrelaterade skämtare måste fatta det."

Kan ni känna frustrationen? Herr redaktören på humanityisoverrated.blogg.se fortsätter:

"säg genom att droppa lite kommentarer om sin insyn i klubben och ha det som motivering för sina fantastiska avslöjanden. Ja, det funkar om man faktiskt har insyn. Har man däremot inte det så blir det bara löjligt, nuff said."

Antingen är jag riktigt jävla trött eller så är detta faktiskt roligt. Humor i alla fall att man lyckas bli så upprörd över nått så uppenbart löjligt. Jag vet, mitt aprilskämt var ett hån mot hela konceptet aprilskämt. Det var ju så uppenbart att jag själv inte ens tog detta med skämtandet på allvar. Dock ökade det på läsarsiffrorna en hel del. Redaktören/redaktionen är för övrigt en sköning med stort VIK - hjärta. Killens sjuka upptåg går att följa på bloggadressen ovan.

Har kanske bara en sak att säga sen godnatt.
Bloggar kommer och går men Hängiven Gulsvart består - i snart ett år.

Inga kommentarer: