fredag 21 november 2008

Bekräftat - ingen Olheden.

Nu är det bekräftat, Rasmus Olheden kommer inte till spel på Lördag mot sin gamla klubb.

"Rasmus är tyvärr inte spelduglig. Det hopparknä som han stördes av förra säsongen i VIK och opererade i våras krånglar nu igen. Han kommer förmodligen inte spela före juluppehållet, men vi får hålla tummarna för att han kan vara tillbaka något tidigare. Vi behöver honom i laget och inte i rehabrummet." Skriver Oskarshamns klubbchef Dag Larsson i ett svarsmejl till bloggen. Vi tackar för det svaret och önskar Olheden ett snabbt tillfrisknande.

Dag Larsson tippar för övrigt vinst till hans Oskarshamn med 4 - 2 i öppen kasse. Må bästa lag vinna och välkomna till ABB - arena.

Mitt öppna brev till Bäck blev lite mer öppnare än vad jag hade tänkt mig. Hur som... går att läsa på VLTs hemsida samt Elisabeth Bäcks svar på den kritik jag framför i bloggen mot henne och hennes tidning. Jag ser det som positivt att hon går ut och ber om ursäkt. Synd bara att ytterligare en intelligensbefriande "tyck till" debatt kom till i dess kölvatten.
Nå väl, Bara VIK vinner imorgon - det är de viktigaste av allt.

Inga kommentarer: