söndag 18 maj 2008

Tifofix


Funderar lite smått för mig själv hur pass friskt det är att sitta och längta till hösten när sommaren inte ens kommit. Men jag har mina skäl, även om det händer mycket skoj under sommaren också. Iron maiden på Ullevi en skön sommarkväll i slutet på Juli är en sak, premiär i Allsvenskan en annan. Senast jag var på Iron Maiden spelade dem på hovet med en mindre lyckad singer i fronten, har faktiskt aldrig sett maiden med Bruce så det ska bli kul.
Men endå... premiär i Allsvenskan.
Det börjar annars vara dags för en del tifofix. Även om vi haft våra riktigt tunga och grymma tifon så tror jag att tifoverksamheten bara kommer att växa, ekonomiskt och praktiskt. Själv är jag grymt imponerad över GSU:s förmåga att producera slagkraftigt tifomaterial i form av flaggor och banderoller. Jag misstänker att många av dem har en släng av gatukonstens ädla former i sig. Själv var det ett jävla tag sen man målade. Satt i går och prövade mig fram på vandalsquad.com och konstaterade att jag varit i bättre form. Lite övning kanske tar mig tillbaka till tonårens sprudlande inspiration.
Nu blickar vi framåt. Fler intervjuer med styrelsemedlemmar är att vänta, VHS styrelsemöte har vi också att se fram emot.

2 kommentarer:

Anonym sa...

update mannen update!!!

Mer prat med ledare alternativt mer hets mot motståndare.

kungkeops sa...

haha... fan, hunden tar all tid just nu. Säsongen har inte börjat än =)