tisdag 13 maj 2008

Vuxenpoäng i helgen.

Kallare idag än tidigare dagar, dock fortfarande en skön vårkännsla. Idag körde jag truck med bägge fönsterna öppna. Det är ett vårtecken. Jag vet, jag är efterbliven. Vitsippor och maskrosor har synts längs sveriges vägar under en lång tid nu. Och så kommer jag nu och snackar vårtecken.
__________________________

Vuxenpoäng i helgen. Vi grillade på balkongen, ansvarsfullt med hård uppsikt över både rökutveckling och en envis katt.
jag tror inte att det var någon granne som stördes.
__________________________

VIK bloggen kommer treva sig fram under högsommaren. Främst för att hockey är en sport som utövas på vintrarna och inte under somrarna Men vi hänger med så gott det går under silly silly, klubbens utveckling och målsättning. Jag har nyligen skickat iväg ett mejl till Anders Eklund. Hoppas jag ha svar om någon dag eller så.
nu slocknar jag på stolen, ser i kors och gäspar som en gamling.

Inga kommentarer: