lördag 9 augusti 2008

4 dagar kvar


Det är sent. På vik.se ser jag att Mikael Bohman utlånas till VIK över säsongen. Känns bra. Bohman har i alla de matcher jag sett honom i, presterat bra. Han kan vara en riktig antagonist om man befinner sig på fel sida av mittlinjen. Det känns bra nu att han befinner sig i samma lag som mitt gulsvarta hjärta tillhör. Första arbetsveckan har passerat och med regnet och blåsten så har det varit en tung vecka efter semestern. Ser fram emot första träningsmatchen mot Bosse borta i Karlskoga. Spännade och se om Jensa eller Bohman står. Troligast är att det skiftar efter halva matchen.
På onsdag drar vi ut på vägarna igen. Älskar bortaresor. Det är någon speciell känsla med bortaresorna. Förväntningarna, festen, adrenalinet och så glädjen i bussen på vägen hem vid vinst. Den tryckta och låga stämningen vid förlust. Jag älskar att resa med mitt lag. Vi är alltid med er...

Har en del bloggtorka just nu. Klockan är halv två på natten. Tänkte slänga in några bilder från första ispasset. Aktivitetsdag på Söndag också... missa inte.
Ett nytt styrelsemöte hade vi också i dagarna. Arbetet med föreningen, planer, mål och visioner avhandlas flitigt på dessa styrelsemöten. Det jobbas hårt och diskuteras friskt hur man på bästa sätt kan knyta gulsvarta själar samman i en gemenskap, läktarkoreografier och en massa annat smått och gott som kommer att bli lyckat. Styrelsen känns mycket fräschare med folk som på riktigt vill uppleva sydländsk läktarkultur i ABB - arena.

Nu ska här liras poker, sen godnatt.

Inga kommentarer: