torsdag 24 juli 2008

Tick Tack..det närmar sig.

De två superhelgerna...

Nästa Lördag smäller det. Och då menar jag inte min lilla utflykt till helsinki. Nästa Lördag, den 3 Augusti går grabbarna på is (min födelsedag, f.ö.) Klockan 18.00. En uppmaning till de hängivna, ställ er på R/S. Det kommer att sjungas och viftas med flaggor för att välkomna grabbarna till ytterligare en säsong. Lite sidoaktiviter kommer det också att bjudas på.

För dem som vill se världens bästa back samt världens mest åtråvärda buckla ska ta sig ner till ABB - arena redan nu på Lördag. Klockan 16.00 väntas bucklan visas för allmänheten. För dem som vill finns det också möjligheter att få se och tala med världens bästa back - Niklas Lidström.
Jag missar även denna höjdpunkt då jag är i Göteborg för att se Iron maiden på Ullevi. Surt sa räven - men man kan inte både äta kakan och ha den kvar.

Annars väntar vi med spänning på resultatet av Johan Thalbergs höftoperation. En skada som han dragits med en längre tid. Bloggen kommer givetvis följa upp detta med största intresse.
Johan Thalberg hade en mycket stor del i att VIK gick upp i kvalserien förra året. En mycket duktig målvakt som hela tiden utvecklas åt rätt håll. VIK behöver Tarras mellan stolparna.

Inga kommentarer: