tisdag 29 juli 2008

Inga träskor.. Älska VIK

Alltid med er...
Köp en lott och vinn en matchtröja från den gångna säsongen. Måste säga att den var grymt fin. Var en sväng förbi Gurkan och kikade lite på den. För endast 20 :- kan denna signerade matchtröja vara din. Kom till ABB - arena den 3 augusti, (min 25 årsdag), köp en lott, se på nyförvärv, trampa in ditt revir, fixa årskort, boka resa, kika in VHS - disken eller bara njut av att hockeyn i stan lever. Själv funderar man på att glida ner till träningen imorgon. Haffa Eklund eller Bersa eller bara käka lite hos George. Vi får se vad ödet har i beredskap till mig. Jag vandrar nog hellre runt i en kylig arena än svettas i denna hetta som plågar mig så. Winter, where the hell are you??
PS: Det stör mig att jag inte kan se besöksantalet på denna blogg. Någon som vet hur man gör det? Släng in en kommentar i sådana fall.

Stötte på denna skylt på en soptunna i Göteborg. Avd: Skitförbannad.

Inga kommentarer: