torsdag 8 januari 2009

Det bjuds på bilder.

Har varken internet eller en dator som fungerar, då får föräldrarhemmet duga så länge. 6 poäng på de två senaste matcherna, inte illa. Bra, mycket bra. Arla och Ola fortsätter att producera mål om vart annat. Offensiven ser riktigt vass ut långa stunder förutom att grabbarna har en tendens att göra det en aning svårt för sig själva i vissa lägen. Deffensivt har VIK lång väg att vandra.
Tills internet och burk börjar fungera igen kan jag bjuda på lite opublicerade bilder som jag grävt fram i min kamera.


Grabbarna på match i Huddinge före jul. Har för vana att inte publicera närbilder på folks ansikten som själva inte valt att vara med på bild men när samtliga herrar vänder bort ansikterna för att följa spelets gång drar jag fram kameran. Vi är inte många, men tappra.
Lite tvåpinns från läktaren. Skitkvalité så därför blev det aldrig publicerat heller.


Bilden är från Lakers hemma när sargen helt plötsligt gick sönder. Fick för mig att ta ett kort bara för att testa kamerans kvalité på längre avstånd. Jag står på R/S med full zoom. Fullt så jävla dåligt blev det inte som jag trode.


Glesare och glesare på RS har det blivit i takt med VIKs brist på treor. Vi är dock ett gäng som alltid håller till på klacksektionen, oavsett. Här med GSU banderollen och VIKsupport - skölden i förgrunden och Ultras tvåpinns i bakgrunden.










Arlakossan var genialisk. En hyllning till Pär Arlbrandt. Tifogubbarna levererar högklassigt som vanligt.






Flaggor och konfettiregn är alltid grymt. Synd att man står mitt i allt så att det vita konfettit framhävs asmycket.

Inga kommentarer: