fredag 17 september 2010

Bildgalleri på facebook.

jag tar ett steg till i denna bloggs historia. Länge har jag saknat ett fullständigt bildgalleri av härliga gulsvarta läktarbilder. Det har blivit några stycken under de två år som jag drivit den här bloggen. Genom facebook kan vi börja bygga den sortens galleri. Alla bilder som jag tagit kommer att publiceras på bloggens facebooksida samt alla bilder som jag kommer ta i år.

Ni måste bli medlemmar för att få ta del av sidans innehåll och kom ihåg, jag tar mig friheten att sålla bort förfrågningar som jag vet kommer från motståndare som jag inte vill ha där inne då det finns ocensurerade och oblurrade bilder publicerat på sidan.

Klicka in på bilden längst upp till höger eller sök på Hängiven Gulsvart i facebooks sökfält och ta del av och dela med dig av VIK Hockeys läktarbilder.

Inga kommentarer: