torsdag 3 juli 2008

Redo att plåta.


Steg upp i morse i sedvanlig ordning. Men idag i vetskapen om att jag bara blott är en dag från semestern. I 4 veckor ska jag leva som en kung. Var förövrigt nere till den Tyska media jätten och införskaffade mig ett minneskort till digitalkameran. Man börjar så smått planera för ytterligare än säsong i hockeyallsvenskan. Ni missade väl inte VLT:s artikel om Pär Arlbrandt igår. Var förresten inget nytt, men alltid kul när hockeyn uppmärksammas i media såhär långt före premiär.
Innan jag lunkar ut med Kevin så att han i sedvanlig ordning får kissa och bajja så kan jag passa på och flagga för två saker. Tifofix och information från VHS.
V 29 drar tifofixet igång i ABB - arena. Varje dag denna vecka. Låter som någonting man måste vara med på. Om inte alla dagar, så i alla fall några dagar.
Håll även ögonen öppna på viksupport.com. En lägesrapport om vad som händer inom VIK hockey support kommer inom kort.

Forza VIK.

Inga kommentarer: